Dnia 7 czerwca 2014 roku w Szczecińskim Parku Naukowo-Technologicznym Technoparku Pomerania przy ul. Niemierzyńskiej 17a odbyło się spotkanie podsumowujące etap testowanie projektu innowacyjnego pn. „ICT (B)usiness to(2) (E)ducation czyli modernizacja oferty kształcenia zawodowego szkół o profilu informatycznym w powiązaniu z potrzebami lokalnego/regionalnego rynku pracy”. Spotkanie rozpoczęło się od powitania wszystkich przybyłych gości i uczniów przez koordynatora projektu – Panią Jolantę Balicką. Następnie Prezes Technoparku Pomerania Pan Andrzej Feterowski przedstawił wyniki etapu testowania projektu innowacyjnego „ICT (B)usinesss to(2) (E)ducation”. Następnie uczniowie ze Szczecińskiego Collegium Informatycznego zaprezentowali przygotowane aplikacje informatyczne, będące wynikiem szkoleń z 4 modułów programowania: Java, PHP, SQL oraz JavaScript.
Jako pierwszy wystąpił Rafał Gołębiowski z aplikacją: Gry przeglądarkowe w JavaScripcie. Kolejnym uczniem był Damian Kaczyński z prezentacją pn. Projekt strony internetowej na temat platformy Arduino. Jako trzeci zaprezentował się Wojciech Połowniak wraz z zrealizowaną przez siebie pracą: Gry przeglądarkowe i mobilne (Orings). Ostatnia prezentacja: Gry typu FPS napisana na silniku Unity w języku JavaScript przygotowana przez Mateusza Moszczyńskiego została przedstawiona przez kolegę Damiana Kaczyńskiego.
Po wystąpieniu wszystkich uczniów dr inż. Adam Kuźmiński Dyrektor Działu IT firmy Softline dokonał podsumowania przebiegu konsultacji ICT w ramach etapu testowania projektu. Podziękowania za udział w etapie testowania projektu i możliwość rozwoju nauczycieli i uczniów złożyła Pani Alicja Kwiatek Dyrektor Technikum Informatycznego Szczecińskiego Collegium Informatycznego. Ponadto Pani Dyrektor wyraziła chęć dalszej współpracy w celu zapewnienia uczniom łatwiejszego wyboru dalszej drogi edukacji i zapewnienia ewentualnych perspektyw zawodowych. Na zakończenie spotkania wszyscy uczniowie otrzymali listy gratulacyjne za zaangażowanie i udział w niniejszym projekcie.

100_6335 100_6339 100_6342 100_6343 100_6345 100_6346 100_6348 100_6349 100_6351 100_6352 100_6353 100_6356 100_6360 100_6362 100_6365

FacebookTwitterGoogle PlusMore...